در چه صورتی محصول مجدد برای شما ارسال میشود؟
پس از دریافت بستههای خود از استلو، در صورت وجود شرایط زیر میتوانید بی هیچ قید و شرطی اقدام به مرجوع کردن آنها نمایید:
آسیبدیده بودن محصول:
اگر کالا در حین حمل و نقل دچار آسیب شده و در صورتی که بستهبندی آن شکسته یا قسمتی از محصول بیرون ریخته باشد، یا حتی در صورت باز شدن بستهبندی، شما میتوانید با اطمینان کالا را به ما بازگردانده و درخواست مرجوعی نمایید. ما همواره در تلاشیم تا تجربه خریدی رضایتبخش و بدون دغدغه برای شما فراهم کنیم.
عدم تطابق محصول با مورد سفارش داده شده:
چنانچه محصولی که به دست شما رسیده با آنچه که در ثبت سفارش خود انتخاب کردهاید، تفاوتی داشته باشد، شما میتوانید با اطمینان کامل کالا را مرجوع کرده و از ما خواستار تعویض یا بازگشت وجه شوید. ما همواره در تلاشیم تا اطمینان حاصل کنیم که تجربه خرید شما بینقص و رضایتبخش باشد.
عدم دریافت بسته:
در صورتی که بسته خود را دریافت نکرده باشید، پس از بررسی و پیگیریهای لازم توسط واحد پشتیبانی استلو از اداره پست، وضعیت سفارش شما به دقت بررسی خواهد شد. در صورت تأیید مشکل، سفارش شما مجدداً ارسال خواهد شد تا اطمینان حاصل شود که محصول به دست شما میرسد. ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا هرگونه مشکل در روند ارسال به سرعت حل و فصل گردد و تجربه خرید شما بیدغدغه باشد.
تا چه زمانی برای مرجوع کردن محصول مهلت داریم؟
در صورت رخ دادن شرایط ذکر برای محصولی که به دست شما رسید، شما میتوانید تا یک هفته پس از دریافت کالا، با پشتیبانهای فروش تماس گرفته و با راهنمایی آنها اقدام به مرجوع کردن محصول کنید. این مهلت یک هفتهای به شما این امکان را میدهد که در صورت وجود هرگونه مشکل یا اختلاف، به راحتی از خدمات مرجوعی استفاده کنید.
راهها ارتباطی با استلو
آدرس دفتر مرکزی: تهران-خیابان کارگر شمالی-تقاطع بزرگراه شهید گمنام-خیابان چهارم-پلاک ۱۰-واحد ۲
شماره واتساپ: 09926098907
شماره تماس: 88222300-021
کدپستی:1413694583