سیاستهای فروش
- تأیید سفارش: پس از ثبت سفارش، یک پیام تأیید برای شما ارسال میشود. لطفاً اطلاعات سفارش را بررسی کنید و در صورت وجود هرگونه اشتباه، سریعاً با پشتیبانی تماس بگیرید.
- قیمتها: تمام قیمتها بهصورت شفاف و به واحد تومان نمایش داده شدهاند.
- موجودی کالا: در صورت اتمام موجودی کالا، شما مطلع خواهید شد و میتوانید بین لغو سفارش یا انتظار برای تکمیل موجودی، یک گزینه را انتخاب کنید.
- ارسال سفارش: تمام سفارشات بعد از تأیید با پست پیشتاز ارسال میشوند. معمولاً سه بار در هفته ارسال انجام میشود. و بین دو تا سه روز زمان لازم است تا سفارش به دست شما برسد.
- پیگیری سفارش: بعد از تحویل بسته به اداره پست یک کد رهگیری ایجاد میشود. شما میتوانید با کمک این کد رهگیری وضعیت بسته پستی خود را رهگیری کنید.
سیاستهای ارسال مجدد
- عدم دریافت بسته: در صورتی که بسته خود را دریافت نکرده باشید، پس از بررسی واحد پشتیبانی استلو از اداره پست، سفارش شما مجدداً برای شما ارسال خواهد شد.
- ارسال اشتباهی: در صورت مغایرت کالای دریافتی با سفارش ثبت شده، با واحد پشتیبانی تماس بگیرید تا نسبت به تعویض یا ارسال مجدد اقدام نمایند.
- کالای آسیب دیده: در صورتی که کالای سفارش داده آسیب دیده باشد، بعد از تایید واحد پشتیبانی برای شما یک کالای دیگر به صورت رایگان ارسال میشود. همچنین در صورتی که پمپ یا تریگر محصولات آسیب دیده باشد امکان ارسال پمپ یا تریگر نیز وجود دارد.
پرداخت خسارت
- در صورتی که بسته شما توسط پست مرجوع شود یا کالایی که به دست شما رسیده آسیب دیده باشد میتوانید درخواست پرداخت خسارت بدهید.